Kommenteeri

Seiklusrohke motivatsioonipäev liikmetele

Seiklusrohke motivatsioonipäev Harjumaal: Murru vangla ekskursioon ja Rummu karjääri avastamine!

🌞 Tere kõigile MTÜ liikmetele ja toetajatele!  🌞

Tahame jagada teiega põnevaid hetki meie hiljutisest motivatsioonipäevast, mis leidis aset 2. juunil Harjumaal. Sel päeval saime osa unustamatutest kogemustest ja avastasime mitmeid põnevaid paiku, mida igaüks ei satu külastama.

📍  Alustasime päeva Murru vangla ekskursiooniga, kus saime põneva audiogiidiga tutvuda vangla eluoluga. See oli silmiavav kogemus, mis pakkus meile uusi teadmisi ja mõistmist vangide igapäevaelu kohta. Järgmisena suundusime Rummu karjääri, kus meid ootasid imelised miljonivaated. Karjääris tunnetasime justkui oleksime välismaal, sest vaated olid tõeliselt hingematvad.

Kohaliku giidi Liia juhendamisel avastasime ka ümbruskonna vaatamisväärsusi, mis muidu oleksid jäänud märkamata. Ronisime sõelmetemägede otsas, mis on tegelikult Rummu karjääri mäed, ning avastasime salajase ujumiskoha. Nägime merevaatega Harju-Madise Mattiase kirikut, kus juhisliku trehvamisega saime Elju kaudu teada kohaliku koguduse eluolu kohta. Retk viis meid Pakri poolsaare pankranniku äärde, kus saime otsida auguga ja südamekujulisi kivikesi mere kaldalt. Lisaks saime näha inimese loodud ilmaimet – elektrituulikuid.

Meie seiklusrohke päev oli täis põnevust ja ootamatuid avastusi. Isegi rehviotsingud Paldiski ja Keila vahel lisasid omajagu vürtsi meie õhtusele kavale. Õhtu lõpetasime Primalend puhkekeskuses, kus esialgu tervitas meid vihm. Ent me ei lasknud sellel end heidutada! Grilli ja sauna kütmisega peletasime vihma eemale ning nautisime üksteise seltskonda ning häid emotsioone.

Meeleolud olid ülevad ja meie akud said täis laetud uuteks tegudeks. Täname kõiki osalejaid, kes selle päeva eriliseks tegid. Järgmiseid seiklusi ootama jäädes soovime kõigile edu ja inspiratsiooni!